Nu kommer den!

Tony har åkt och hämtat husvagnen :)) snart får jag pyssla i min lilla lekstuga. Eller det är inte det jag egentligen längtar efter
Det är att få åka upp till fjälls och bara göra ingenting. Ta en skoter tur om det är fint väder, mysa ihop mej med min stora trygga man, läsa en bok och bara vara. 
På något undligt sett så åker axlarna ner till sin normala nivå bara jag kliver ut ur bilen när vi kommer upp. 
Hoppas vi får ställa upp den till helgen. 
Problemet är att jag även är bortbjuden i helgen å dit skulle jag oxå vilja åka men vi går se hur det utvecklar sej 
Till det bästa hoppas jag! 


Kommentarer
Postat av: Maggan

Det löste ju sig, sa hon som sket i badkaret :)

2014-02-13 @ 07:02:20
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Nina

Du är så klok Maggan :))

2014-02-16 @ 08:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0