The Chocolate Block

The Chocolate Block (nr 2086)

Rött vin, Fruktigt & Smakrikt
 
Fruktig smak med tydlig karaktär av rostade ekfat, inslag av plommon, mörka bär,
kaffe, örter, peppar och choklad.
 
 Stor, fruktig doft med tydlig karaktär av rostade ekfat, inslag
av mörka bär, örter, kaffe och choklad.
 
 
En ny favvo....

Spännande :))))


Nytt

Ny dag
Ny vecka
Ny lunchvila
Nya strumpor
Ny poncho
Nästan nya byxor
Nya utmaningar på jobbet
Ny himmel utanför mitt jobbfönster
Nysnö
Nybloggat


I lördags

I lördags så var vi på munskänkarnas vinmässa. Och smakade på dyra Fina och jäkligt goda viner.
Champagne- mycket bubbel :)
Det var så jäkla lyxigt men knökfullt med folk. Vi träffade syster Linda och Netti med man och myste i hop oss med dom.
Hädanefter ska jg bara dricka champagne tror ja :))


Sweden Rock 2013

För ungefär 2 veckor sen köpte vi biljetter till Sweden rock och i dag fick jag reda på att KIZZ kommer dit!
Snacka om vinstlott :))

Det kommer bli asgrymt!


Helgen

I lördags var vi på reliseparty med Corroded :)) så jäkla bra.
Än rockar kärringen!
Å jag knep mej en trumpinne!
I går tog vi oss en liten biltur till en av våra lokala förmågor Jämt Tinas Havtorn.

Jag tror inte det finns något som man inte kan göra av havtornsbär.
Som är ätbart vill säga :)
Vi filkade havtornscheescake i växthuset medans regnet smattrade på taket
Myyys! :))


Tröttast

Jag är så jäkla trött mest jämt..
När klockan slår åtta på kvällen är det någon som slår något hårt i huvudet på mej
Jag blir så där trött så jag inte orka hålla ögonen öppna
Det är så jäkla trist!
Komma hem från jobbet, laga mat, äta och sen sover ja! Hur kul är det!!!
Dessutom sover jag en kvart/ halvtimme varje dag på lunchen.

Det är något fel som är trasigt på mej...


En början

Jag ska börja måla! Alla som känner mej nu höjer nog på ögonbrynen!
Jag har aldrig varit duktig på att få till något som ser ut som det ska men det är inte det jag ska göra heller

Jag ska ta lite färg eller mycket färg!! och sätta penseln på duken så får vi väl se vad det blir :)) spännande va!

Sen tänkte jag ta kort och så får ni tala om för mej vad ni ser och vad jag har målat.

Så får det bli!
:))


RSS 2.0