Lunch

Jättefint väder ute och här sitter jag och mular huvve fullt med köttbullar.
Undra om vi ska ta årets första grill i helgen. Hmm mycket och viktiga saker jag fyller mitt huvud med :)


Fort

Snabb blogg innan jag kissar i byxan:)

I går var jag på wellnes kliniken och fixade mina fossingar. Helt underbart rekommenderas starkt

Tån upp för det ;)


Semester

I år har jag semester sent. Börjar inte föräns i slutet av juli. Undra om det hinner börja snöa innan jag kommer tillbaka på jobbet
I morgon ska det bli snöoväder
Snö snö snö... Jag vill ha sommar nu ja


Found it!

Jag har hittat en klänning till mej som jag kan ha på studenten...Helt otroligt!

Sen kom jag på att lila är inte det kärring färg? Eller är det bara i hår?

Ja ja jag ska ha den endå... För ja e ju tant! dessutom är klänningen gammalrosa


Fin va! med mörklila strumpbyxor och mörklila accessoarer..Blir skitsnyggt! :o)



Bild Cellbes


Jobb

Jaha back on track
Ligger och lunchvilar
Påsk check
Nu är det student bal närmast tror jag!
Sen hårdrocks helg och klassfest undra vilket som kommer först
Och så student ...
Måste göra en lista på alla to do innan..,


Ny dag nya möjligheter

En ledig dag till :)
Tror att vi packar in oss i bilen och åker till Åre i dag.
Vi måste ju visa vårt Stockholms främmande hur vackert Jämtland verkligen är.
Fast egentligen så behöver man ju inte åka så långt ens

Vi får se, Det är inte så lätt när man är fem "vuxna" som ska få i hop nått.
Det var enklare när dom va små och barnen bara fick hänga på det jag bestämde :)

Hur som helst så spelar det inte så stor roll. Huvudsaken vi är tillsammans.



Påsk

Hela familjen samlad. Då mår jag gott som en som en höna som burrar upp sej och föser in alla under sina vingar. Varför är man så?
För att man vill skydda???

Undra vad vi ska göra i dag
Åka till Åre kanske och åka upp i kabinbanan eller åka upp till syster yster i fjällen och ta en tur på skotern

Eller bara mysa i hop oss hemma.
Möjligheterna är oändliga :o)

Puss och glad påsk därute i cyberrymden


GLAD PÅSK

Påskgodis på jobbet :)


Jaha

Jag tänker att jag ska hettsbanta men jag bara tänker. Så äter jag lasagne till lunch...

Va faan kan inte någon bara uppfinna ett piller så är det klart sen.


Klassfesten

Fy i helsike .... Jag måste tok panik banta nu ... I slutet av maj är det klassfest. Det är 30 år sen jag gick ut nian. Härreguu kan det verkligen stämma?

Det känns jättekul samtidigt som det ger mega ångest
Vad har jag gjort av mitt liv?

Maggan kommer hit så vi kan hålla handen!

Riven gurka det måste vara en bra bantnings metod


Ny vecka

I helgen har jag inte gjort många knop. På lördagen blev det till att sitta på akuten ett par timmar.
LINNEA har fått halsfluss i sina icke existerande halsmandlar. Det är riktigt synd om henne. Jävlar va ont hon haft...

Men, peppar peppar så verkar det som om det har vänt i dag. Antibiotika och starka värktabletter x4 huvva.
Ni får skicka lite energi via syber rymden till henne det kan hon behöva

Nu blir det jobb
Hej så lång så läng


RSS 2.0