Ni fär ma snart!

Snart bär det av till Uppsala och till min bästis Maggan.
Vi ska bara mysa äta gott och kanske dricka ett glas vin.
Vi är bra på det! :)) äta gott alltså!
Så i dag är jag på mycket bättre humör :))


Trist

Det är trist med förkylningar
Det är trist att äta lunch själv
Det är trist när det inte går som man vill
Så de så!
Tänker vara surpuppa!
Iaf tills i kväll när jag, mamma och Lovisa ska ha tjejkväll och äta en bit mat och sen tänkte vi kolla in Östersunds revyn.
Jag tror det är svårt att sura då :/


Bloppa

I dag kommer det en människa en vän till oss och ska utvärdera oss. Sannas hel och hållen.
Jag vet inte om jag vill det samtidigt som jag vill.
Jag vill gå ner i vikt utan att göra ett skit!
Varför funkar inte de???
Suck!
Ja nått måste jag ju göra
Måste måste.. Jag har ingen lust! Men jag måste.
Å inte kan jag vända på det till något som jag vill heller

Jag vill väga en massa kg mindre men jag vill inte göra något åt de...
Det passar liksom inte ihop.

Hon får komma hit och väga bäst hon vill... Så de så!


Inser att det va längesen sen jag skrev här så nu gör jag ett litet inlägg. Dutti 👍 Ligger i soffan på jobbet och sträcker ut mej. Bästa tiden på dan! Det har varit både jul och nyår sen sist! Trevlig jul i Örebro och en helt underbar nyår med alla mina gofisar 😊Varför går det inte att entra helt plötsligt. Jahapp då blir hela inlägget i ett sjok Jaja var va vi.. Nyår... Det är så skönt att ha alla under mina vingar. Jag sover som en Gud! Oj nu är min rast slut. Back to work! Hej hopp sockertopp!


RSS 2.0