Dans tävlings dags!

Hej hopp!
I går firade mitt jobb mej som fyllde 40 i dec. Visst är dom snabba :o)
Vi va på Pera ,en turkisk resturang, otroligt vansinnigt god mat  gott vin och trevligt sällskap.
Tack så mycket säger jag bara! Det va underbart att bara få svulla en kväll mitt i all bantning och tränande

I kväll bär det av mot Örebro. Lovisa ska på street danstävling. Längtar Jiihaa!
Det ska bli skönt att slippa Dawes bussen + att få sällskap av Tony. Det är första tävlingen som han är med på.
Tonys mamma, bror och några väl vald vänner kanske oxå kommer för att kolla in Lovisas danskunskaper.
Kul men nervöst för henne, det är hennes första street tävling annars så tävlar hon i Disco.

Nääe nu måste vi åka vi hörs efter helgen!

Afro

Citat från fristilens hemsida

Äntligen har vi äran att presentera en dansform som passar alla.
I afro använder man sig utav stora rörelser till en fantastisk musik.
I afro sätter man glädjen i centrum, du kommer garanterat lämna salen med ett stort leende.
Hanna har många års erfarenhet av dans men har på senare år satt Afro i fokus, hon kommer guida dig genom steg som du aldrig förr har upplevt.

Vansinnigt roligt!   Iaf så tror jag att dom som såg mej hade roligt  :o)
Kort tog dom också. Vet dock inte om jag fastnade men jag får väl hålla ögonen på hemsidan, Hemska tanke *skratt*












Ny dag gammal kropp

Just nu tror jag att jag ska kapa mitt huvud..det är mest ivägen iaf och värken vill inte släppa.
Jag blir så trött!!
Tror att jag måste träffa en massör i dag och fixa nacken, det kan va där det sitter, sen ska jag nog träna lite i kväll på fristilen, försiktigt, få tillbaka blodcirkulationen. Är det bra? Jag vill så gärna gå. Jag får ta det lugnt helt enkelt!

Ja just det! jag tränar...flitigt..dom som känner mej har nog svårt att tro på det, men så är det! :o)

Spinning på måndagar, BodyJam på onsdagar..men nu tre onsdagar framöver så är det afrikansk dans..skitkul! Fredag BodyPump, söndagar BodyBalance. Så har jag faktiskt klämt in ett spinning pass på lördag fm också
Låter helt sjukt när jag läser det men jag tränar faktiskt så mycket

Och inte går jag ner i vikt ...inte ett gram.  Joo... ok ett kg har jag gått ner men vad är det?
OBS! jag tänker på vad jag stoppar i munnen också..självklart
Alla säger att kroppen håller på att omfördela fettet till muskler.. men va i hela..jag kan ju inte ska ha 90kg muskler när det här är klart ?!  Kvinnligt?..tror inte det!

Men jag mår kanon ,det är skit kul och dessutom får jag träna med Linnéa
Hon tycker att det är helt ok att träna med sin gamla mor. Inte illa va! :o)
Kan bero på att det är jag som betalar  men vi har faktiskt jätte roligt tillsammans

Det va hennes idé att vi skulle börja på Fristilen. 
När Linnéa slutade med innedandyn efter jul så klättrade hon på väggarna efter ett par veckor. Hon mår inte bra om hon inte får träna.
Så framöver februari hade hon kommit så långt med sin övertalning att jag gav med mej. Men jag ångrar inte en sec. Det är bland det bästa jag har gjort

Jag får väl klämma in ett kort till sommaren då mina 90kg muskler börjar ta form..*skratt*

www.fristilen.se

Min yngsta Ängel

image4  http://lovajsaa.webblogg.se/

Min äldsta Ängel!

image3 http://keewlalinnea.webblogg.se/


Jag,me and my self



Skotertävling feb-07

Mer kärlek till folket!

I dag är jag hemma och är sjuk. Andra dan med migrän ..så det börjar att ge sej.
Det va längesen som jag hamnade under skallebanken men det har varit minst sagt lite hektiskt den senare tiden både hemma men framför allt på jobbet.

Jag vet inte vad som har hänt! Det kan ju förståss bero på alla extra mottagningar som vi har och ska fortsätta att ha hela året verkar det som utan förstärkning från våran sida.
Jag känner mej stressad redan innan jag har kommit dit. Stressad över att vi inte ska hinna med det späckade dagsschemat + dom extra akuta us. som alltid droppar in. Stressad över att jag inte ska hinna sluta i vanlig tid. att jag inte ska hinna göra vad jag vill på min fritid Mitt liv är inte jobbet,!!

Arbetet är en viktig del i mitt liv men jag lever inte för att jobba. Det viktigaste jag har i mitt liv är utanför jobbet
Mina underbara änglar Linnéa och Lovisa. Jag hoppas att ni vet hur stolt jag är över att ha så fina barn och att ni vet hur otroligt viktiga ni är i mitt liv.
Att få vara mamma ser jag som den viktigaste uppgiften i mitt liv. Och dessutom så tror jag att jag gör ett jäkla bra jobb fast det  inte är så  lätt att hantera tonåringar alla ggr men jag har ett motto...Jag ger aldrig upp och jag kommer alltid att bry mej vare sej ni vill eller inte!
+Jag kommer att älska er till the end off time och lite till  :o) pyss

Dessutom har jag förmånen att ha träffat en lyhörd, varm och omtänksam man som jag får dela mitt livsstretande med.
Tony Jag älskar dej! Megamassrer!      

Nu börjar min blogg få lite fjortis varning...Jag älskar dej förevigt, Du är mitt allt , Du och jag forever...*skratt*..
JAA men så är ju i livet! Man ska tala om för varann att man älskar och veta att man är värd att blir älskad.. för den man är.....VIKTIGT!

Puss & Kram

Nu då!

Jaha ja då har jag också en blogg!
Jag har funderat ett tag på att skaffa mej en, men vad skriver man i en blogg?!
Jag  vill  inte bli för personlig, som att skriva dagbok när man va yngre. Där skrev jag saker som jag knappt hade tillåtelse att läsa själv! samtidigt som man ska vara personlig..  Men nått ska jag väl kunna knapra i hop!
Så här kommer  några av mina otroligt visa ord och tankar om livet :o).....Eller nått!

HÅLL TILL GODO!!
//Nina

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0