Cross

I dag va det livat på torget i vår lilla stad Superkändisar tydligen fast jag inte visste vilka dom va.
Men coolt va det iaf :)
Kolla på dom här galningarna!


..

Kan bara tala om att telefonen rättar själv ock jag är lite snabb
Det ska vara logfest på rubriken på förra inlägget inte Ligger.


Ligger

Här kommer lite bilder från logfesten jag var på förra lördagen. :)))
Tack Linda och Susanne för en bra fest på ett riktigt mysigt ställe!


Semesterlugn

Jag bara älskar min baksida!
Som nu när jag tar mitt kaffe, öppnar altandörren och en trolls skogsglänta öppnar sej.

Vad är det därborta? Vart leder stigen?
Tiden försvinner!
Jag sitter länge, länge och drömmer mej bort.
Alla mina sinnen och varenda cell suger åt sej av värme och sommarlugn...

Det är sådana här morgnar som man älskar värden!
Jag är så tacksam att jag får vara med :)


Semester

Ligger och myser i Linneas lägenhet i Stockholm. Vi har den alldeles för oss själva. Linnea bor hos Thomas.
Stockholm är vackert!
I går va det kanonväder och vi tog båten ut till fjäderholmarna. Vi hade packat lite kyckling och annat gott. Solen värmde och vi njöt för fulla muggar.

Det är mysigt att semestra i Stockholm. Gå på mysiga restauranger och annorlunda barer.

Det finns massor att se och uppleva undra vad vi ska hitta på i dag :)
Kram


RSS 2.0