Inte

Tror ni det blev städning???




Nääerå vi tog en tur på isen istället. Det va alldeles för fint väder dag för att sitta inne :o)

Helt OK!

Underbart väder..Riktigt rolig fest i fredags.. sovit gott...mår ganska bra faktiskt :o)

Synd bara att jag måste städa i dag.... 

Å för er som tror att jag är en städoman.
Jag har faktiskt inte städat ordentligt uppe sen i julas. sug på den ni!

Jag förstår inte var det kommer i från att jag har hysteriskt rent hemma. Jaa jag tycker om när det är nystädat men vem gör inte det?


Konstigt... Jag städoman... njaae :o)




Bild google

Två dagar

Jag hade ont i magen på måndag morgon när jag släntrade ner till jobbet

Men över förväntan.. När jag får pyssla själv och trixa och fixa som jag vill så går det faktiskt ihop :o)

Men jag är fortfarande tveksam om jag ska vara kvar där i 20 år till. Det får tiden utvisa jag har ju fram till okober på mej.

Puus puss :o)




Bild google

I´m alive

Hej jag tänkte bara meddela att jag lever...även om det är knappt :o)

I morgon är jag själv....Jaja det går säkert bra.....suck!

Börjar fundera på om jag gjort ett jävla stort misstag...... Men det visar sej med tiden. I´m hanging in there!

Första dagen på nya jobbet

Det är inte lätt att vara ny på jobbet när man är 45 bast. Herreguu.....

Jag tycker ju att jag ska kunna allt nu..efter en dag men det kan jag ju naturligtvis inte å på måndag så är jag själv med allt...hur i H-vete ska det gå?

Jag har spindel positionen på jobbet Det är jag som ska kunna allt om allt och alla
Jag är den personen som alla kommer och frågar...å just nu är jag den personen på mitt jobb som kan minst om ALLT!!!............ jag vet inte ens vad alla heter.
Jag vet knappt hur jag kommer in i morgon...Herreguu...............

Allvarligt jag är livrädd.. Skitfånigt ja vet! Men så är det.... jag känner panikångesten krypa runt ryggraden och in i magen och jag skulle kunna bryta i hop totalt för minsta lilla grej..

Jag va inte beredd att det skulle kännas såhär!!

Va de det här jag ville med att byta jobb???

Det går väl över.................Eller!? :o/

Modeblogg 40+

Jag har börjat riva runt i min garderob och jag hittar faktiskt lite kläder :o)
Jag har köpt lite nytt oxå förståss...

Här kommer några ensembler både nya och gamla och nygamla



Svarta byxor gamla från Lindex. Nytt linne från Zizzi och blus/tunika Zizzi Halsband arvegods från mamma



Samma byxor. Ny Ceris kofta XLNT och t-tröja oxå XLNT by kappahl halband gammalt



Nya linnet i ny combo med gamla kläder. Jag måste nog köpa några fler linnen i andra färger



Linne, tunika,väst och halband - Zizzi. Tights ormskinnsmönster - Indiska

Måste nog upp och gräva lite till i garrderååben :o)

Å just ja jag köpte en BH oxå!
 


Hmm på nått sett blir inte lika snyggt och collt som när unga modeller lägger in bilder på sina nyinköpta underkläder...konstigt!!!
Jaja men BH:n är skitbra i allafall - Triumph. Jag har fyra-fem st vita nu, en natur och en svart

PS. Jag är inte sponsrad! :o)

Sista dagen

I dag gjorde jag kanske min sista scopi - det jag gör varje dag flera ggr per dag på mitt jobb, det jag har gjort i 14 snart 15 år
- känns konstigt.
Det jag kan utan och innan på mina fem fingrar! Jag kan varena spricka på väggarna på mitt jobb vart allt ligger och hur alla olika apparater fungerar in i minsta detalj.

Det känns konstigt att lämna igen nycklarna..jag behöver ju dom för att kunna jobba på måndag
-konstigt-fast jag ska ju inte dit..

Och lämna in kläderna- mina sjukhuskläder som jag haft i snart 25 år..ja inte samma då :o) Nu måste jag ju köpa lite nya kläder.....

Jag fick blommor och smörgås tårta.. många kom! Även dom stora doktorerna och önskade mej lycka till kramades och tyckte jag skulle stanna... Faan va bra jag är :o)

Det känns bra att få höra att dom faktiskt uppskattat det jag gjort och att dom kommer att sakna mej! Att jag har gjort ett riktigt bra jobb...

Varför blir man inte riktigt uppskattad föräns man ska sluta...eller dör för den delen, alla som dör är/var ju sååå fantastiska....Dom va säker det men fick dom höra det?
Jag trodde faktiskt att mina närmsta jobbarkompisar bara skulle säga hej hej å så va det bra med det...

På måndag börjar mitt nya liv.... då kliver jag in i en helt ny värld. Det är det bästa med att vara undersköterska man passar in nästan varsomhelst.

Nu entrar jag ungdommarnas värd :o)

RSS 2.0