Dags för lite uppdatering

Jag är så tråkig.. Jag har fullt upp att hinna allt jag vill innan jag dör i soffan på kvällarna. Blogga kommer inte som prio ett
Jag kan ju iaf lägga in en bild på mitt nyförvärv
Ett par converse direkt importerade från USA. Jag tror jag kommer att bli själv om dom här i stan :)
Snygga va!



Gjort

Studenten är över! Allt flöt på som det skulle, vädret kunde inte blivit bättre, maten var god och gästerna trevliga.
LOVISA var jätte nöjd.
En helt perfekt dag helt enkelt!


Lite trött

Det börjar närma sej! I morgon är det Student med stort S här hemma. I tisdags kväll kom stenläggarna och fixade framsidan skönt att dom hann innan fredagen.
Snyggt blev det oxå :)



Jag tror jag har handlat allt nu... nästan!
I dag hämtar vi tårtan!
Och maten i morgon från Grändens delikatess mums :o)
http://www.grandensdeli.se/studentmeny-825723

I går kväll satt jag uppe och väntade på att Linnea och Tomas skulle komma med bil från Sthlm
Dom landade 01.00 och for dir på krogen för att fira med Lovisa. Dom kom hem vid tresnåret och vem tror ni skuttade ur sängen då för att kramas
Myyyys

06.00 klev Tony upp för att gå på jobbet
Jag är ledig men 08.00 ringde dom från mitt jobb för att fråga om en sak

Sen va det inte någon mening att försöka somna om

Frukost på altan i morgonsolen. Härligt!

I dag ska jag städa klart åka på stan en sväng och duka borden. Det blir nog en 17 pers som kommer

Undra om jag törs ta fram dammsugaren hehe




Host och krax

I dag har vi skrivit en lista på vad som ska göras och köpas innan Studenten på fredag
Klippt gräset mellan regnskurarna
Och diskat ur allt i vitrinskåpet

Så lite har vi iaf hunnit med trotts att jag håller på att hosta lungorna ur mej


RSS 2.0