Onsdag

Hej alla glada i går somnade jag 20.00 är det normalt kanske? Näääe! Men jag har nog en förklaring har man reumatiskt så är man trött trött och trött å det är ju jag...jämt!


Nåväl jag ska iaf tillbaka till farbror doktoren på måndag och ta lite mer prover så får vi väl se..

Annars va har hänt annars ...jaa inte mycket!
Äter sover och skiter som vilken förtiåring som helst :o) Men i kväll blir det TV4 maraton, som alltid på onsdagar, Med början med halv åtta hos mej! De e ett bra program!

Maggan! hörru! Du måste ju anmäla dej nu din lilla fegis. Du skulle passa såååå jäkla bra i det programmet! Det vet du! :o)


Så är de!


Livet mäts inte i hur många andetag vi tar,
utan i de stunder som gör att vi tappar andan



Mitt i vecket

Mitt i veckan växer inga hårsan...för den luft som från röven gårsan....

I morgon blir det jobbe ända till 20.00 pjuuhh

I kväll har jag studerat platt tvns kanal4 väldans noggrannt. Det va kul!

Nu ska jag betala för Lovisas danstävling i Västerås till helgen. Mindre kul!

Fy bubblan va kul liv jag har hehe

 



Shape up!

Satt precis och läste igenom lite av mina gamla inlägg. Ååå fyyyy va tragisk min blogg har blivit.
Trött lat och ont det är vad inläggen handlar om!
Dags att skärpa till sej tror jag :o)

Typisk kärring blogg! Jag är väl ingen kärrig..nääää. 

I går var vi iallafall på IKEA :o) Jag köpte assetter till mina nya talrikar som jag inhandlat på Åhlens

Snyggt va!








Sen var jag på Plantagen och tänkte hitta något annat än ljung att plantera till vintern. Där har dom ju lite utbud tänkte jag. Prydnadskål är ju snyggt, det hade jag i fjol, men blir så sladdrig framöver vintern.
Så då hittade jag dom här.





Dom små  till sammans med enris!
Och dom långa i hop med tallris i min gamla mjölkkruka!
Kan bli skitsnyggt!
Eller hur?

Fram för lite mer bling i livet! :o)





Röd,grön,blå eller kanske gul?

den här sidan kan man göra två test och se på ett ungefär vilket parti man sympatiserar med och bör rösta på

När jag gjorde block testet var jag helt klart röd-grön 78%
Men när jag gjorde parti testet blev jag centerpartist som tvåa moderat och trea folkpartiet det röda syndes knappt

Inte undra på att jag har svårt att veta var jag ska lägga min röst


Omstrukturering

I dag måste vi ta tag i höströjningen. Blommorna ser för sorgliga ut. pust stön och stånk!
 
Jag har helt stannat av i min iver och håller på att gruppera om... Det känns så..  Bara jag fått ordning på allt och förkylningen vill släppa taget så ska jag ta tag i allt annat.

Jag har lixom landat på ärslet... duns.. jahaja..okej...och nu måste jag komma på hur jag bäst reser mej upp igen.
Det är inte så att jag mår dåligt eller är ledsen, kanske lite shockad, jaa! Fast egentligen inte!

Dom (läkarna) håller på att fnula på om jag har något reumatiskt.

Det kräver lite omplanering i hjärnan. samtidigt som jag har kommit in i en ahha fas, nu förstår jag!

Och är det inte det så förstår jag inte alls hahaha :o)

Nåväl vi får väl se hur det går!

Jag kanske måste kasta bort mina sorgliga blommor iaf.... 
Å hej å hå  Å hej å hå! Lyft på ärslet!

klagan

ont i halsen
snoret rinner
blöder som en stucken gris
är toktrött
ont precis överallt man kan ha ont

SUCK! Det är synd om mej!


Livstid

I dag har vi firat av en pensionär på mitt jobb..
Som det stod på kortet, Hon har gått i passion :o)
Tänk dej att du aldrig ska gå till jobbet nå mer. Att kunna ta sovmorgon varje dag. Göra det man vill inte det man måste. Semester och helg varje dag!

Konstigt!
Det måste kännas jätte konstigt..jätte skönt och jätte konstigt.
Tänk dej att bara ha slutet kvar!

Jag har iaf. 21 år kvar.. huuu va länge det kändes samtidigt som dom senaste 5 åren har gått vansinningt fort

Det är faktiskt så att det går fortare och fortare ju äldre man blir. veckorna bara swichar förbi och helgerna märker jag knappt. Tänk hur ska det bli när man blir pancho! hur ska man hinna leva
Fast det är kanske då det saktar ner igen :o)

Today

Today was the day som min yngsta ängel rattade sin första bil :o)


RSS 2.0