Röj

I två dagar medan det dåliga vädret har röjt utanför fönstret så har vi röjt här inne. Alla garderoberna uppe + skrubben har fått sej en omgång.
Jäklar vad vi har rensat bland kläder, handdukar och sängkläder.
Bort bort bort!
Fyra stora sopsäckar med kläder som vi gett bort!
Och tre med skit! Som vi kastat!
Jag gillar när det är klart men usch och fy vilken ångest jag har haft. Det är hemskt att kasta kläder som är skitsnygga bara för att jag aldrig kommer att komma i dom. Kanske nån gång men nu åkte dom. Jag är trött på att ha fulla garderoben med kläder som jag inte kan ha.
När jag väl blir så där smal som jag har tänkt mej så är allt omodernt iaf. Suck!
Dessutom tycker jag att det känns som jag städar bort ungarna och det gillar jag inte heller.
Men det är faktiskt inte så mycket som är deras här hemma längre. Så jag får väl acceptera läget helt enkelt!
Jag är tjock och ungarna är utflugna!
Tack å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0