Förjulis

Jag fixar och trixar, handlar och vandlar
Alla julklappar är inhandlade utom en som är på G Hoppas den hinner fram! 
Tvättar och stryker sängkläder! 
Städar och donar! 
Nu längtar jag tills alla kommer hit. 
Bara två dagar kvar! ...
Två dagar kvar på ungdomsmottagningen Det känns konstigt! Jag har ju ändå varit där i två år nu. Jag skulle vilja bunta ihop all personal och ta med mej dom till mitt andra jobb Tyvärr vill nog inte dom det :)) Men det blir bra! Jag vet vad jag vill. 
Just nu längtar jag mest efter mina bäbisar att få ha dom under mitt tak igen! Jag kommer att sova som en liten gris! :)) 
God jul till er alla därute i syberrymden! Och en stor kram till den som behöver! Det är min julklapp till er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0