Too late

Västen som jag skulle ha på mej på klassfesten är slut. J%¤#¤#"¤&& skiit.
Nu får jag tänka om hela outfiten.

Va faan ska jag ha på mej då???
Suck Feta jävla kärringar ska inte gå på fest....
Tänk om jag kunde ha storlek 40. Då skulle det inte vara någon konst.

I min storlek finns det ett altenativ, om man har tur, och om man tvekar och tycker att en bege väst för 650 spänn behöver tänkas på i några dagar om man verkligen behöver en sån..jaa då är det för sent för det fanns bara två i två olika stolekar

Nu är jag sur.. jag ska faan gå naken :o(

Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja, men gud va roligt det skulle va om du kom naken :)



Har du kollat in Bonprix hemsida?

2012-05-06 @ 21:23:25
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Anita

Var det västen med fransar på Zizzi? En sån köpte jag...som var för stor...som Lena fick. Låna den vetja! :O)

2012-05-07 @ 08:31:38
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: NINA

Ni är änglar som kommer med bra förslag!

Jag ska definitivt prata med Lena :)

Bonpix är oxå bra!

Pöööss :)

2012-05-07 @ 12:38:01
Postat av: Anita igen!

Hur går det med din Outfit till klassträffen....Cina har en svart väst lika som Lenas gråblå ( Zizzi ) som du får låna säger hon!

2012-05-11 @ 08:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0