IPhone dagen

Vi skulle bara in på stan och mysa runt, fika på törners och köpa två bh:ar till Lovis....

Huuuga va dyrt det blev. kom hem med en massa annat och lite till.
Dessutom en Iphone, till mej, en vit!
Jag hade faktiskt lite svårt att välja där vit eller svart.




Det är ju mer praktiskt med en svart men vit är ju tjej... å jag är ju en tjej..så det blev en vit dessutom lovade dom på phone house att det var livstidsgaranti på skyddsplasten och blir det smuttsigt så byter dom..snällt va!

Sen köpte jag ett skal på Kjell & CO ett svart skinn å bling... :o)

Hard Case, läder med glitter svart

Mina nära och kära har tjatat på mej länge om att jag ska köpa en och nu har vi alla en iphone. I´m in the gang! Äntligen!

Men jag hade naturligtvis glömt min gamla telefon hemma så jag måste åka ner i morgon och fixa med simkortet
Så än så länge går det bara att smurfa med den

Men det är klart den användarvänligaste telefonen som jag har haft 
Det är bra när man är så gammal som jag är :o)




Kommentarer
Postat av: Anita

Fiiin! :O)

2012-03-05 @ 12:00:26
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0