Själv

När jag vaknade i morse sken solen med sina gyllene strålar i genom sovrumsfönstret, men nu har den gömt sej. Jag skulle ha skyndat mej ut och gått
Nåja den kanske kommer tillbaka.

I dag skulle jag ha städat oxå men jag vet inte ja.... I går fick jag ett tokryck och skurade fläkten i köket på in och utsidan, så egentligen så har jag gjort min goda gärning för den här veckan.
Men min man ska tapetsera hela nästa helg och jag ska bara parta så jag kanske måste röja i hop här lite iaf :o) för att det ska bli lite jämt fördelat med arbetet menar jag.

I går kväll hade jag spaa afton. Det är skönt att vara själv i bland spec när man som jag träffar folk hela dagarna.
Jag har nog alltid tyckt om att vara själv, även när jag var liten. Jag smög ofta in på mitt rum och kunde vara där för mej själv i timmar.

Lovis sover! Hon var på partaj i går så jag får nog ett par timmar av självhet till innan hon hittar tillbaka till livet :o)

Hej och hopp nu ska jag sätta på en tvätt...själv :o)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag är så dålig på att vara själv. Jag sitter bara vid datorn eller framför tv:n när ingen är hemma. Spa låter som en bra idé, det skall jag göra nästa gång som jag är själv.

2011-03-20 @ 08:52:57
Postat av: Anita

jag tycker oxå om att vara själv - jag får mera gjort då.

2011-03-20 @ 11:01:43
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0