Hjälp!

Tony rensade lite på kontoret i dag och kom in till mej i köket där jag satt och sydde gardiner

- Vad är det här för kvitto? Han lät väldigt förvånad! - 1490 spänn för en foundation?

-Va då vad menar du? svarade jag och kännde paniken växa
Va faan! har jag köpt en foundation för 1500 kronor Va i helvete!!!

Jag fick ett smärre hysteriskt anfall och ryckte kvittot ur hans hand

2010 i höstas..Joo då det står Asics Foundation 9 dam 1490 kronor -Vår referens Håkan... Men var?  Var i hela har dom lurat mej på pengar? var har jag handlat? och i höstas, varför har jag sparat det kvittot??
Hur mycket jag än stirrade på kvittot så kom det inte fram någonting om var jag hade hadlat!!!

När jag lagomt hysteriskt tänkte ringa runt till alla affärer i stan och fråga om det jobbar någon Håkan där, läste Tony längst ner
Öppet köp i 14 dagar. Gäller ej ortoped teknik.
Ahaaa då ramlade poletten ner...

Pjuuuuhh det är ju kvittot på mina gympaskor som jag köpte på Gå och Löpkliniken i höstas :o)

Tack för det!

Hur kan man döpa ett par Asics dojer till Foundation. Jag bara undrar!!!
Jag är ju gammal! Tänk om jag hade fått en hjärtatack!!




Kommentarer
Postat av: Anita

Hahaha - en sån tur....det kunde ju ha varit smink för hela slanten! ;O)

2011-03-13 @ 19:52:36
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Hahaha......dagens roligaste läsning!!

2011-03-14 @ 15:35:23
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0