Avslut

Nu har jag varit på mitt sista föräldramöte som dansmamma. Det blir mycket sista när barnen blir äldre. 
Lovisa ska sluta tävlingsdansa till hösten! Det känns både skönt och jätte trist

Vi har hållt på i så många år och kuskat runt i Sverige
Och tänk om ett år när Lovisa har slutat gymnasiet, och hon försvinner härifrån! Buuuhuu inga Dawes avslutningar, Inga uppvisningar över huvut taget! Inte en enda unge kvar hemma att bråka med

Va tomt och tyst det kommer att bli!... Usch!

Herre guud undra hur många Dawes dansavslutningar jag har varit på?
Om jag räknat rätt så blir det den 18 nu till våren. Det är et par st.
Det har blivit en fin tradition varje jul och varje vår
HUR ska jag klara mej utan det????

Livet ändras och vi med det!


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag kände lika när Emil slutade spela fotboll. Alla träningar och matcher man varit på - alla möten -alla bingolotter man sålt - alla resor med ett härligt gång taggade grabbar. Men det blev bra....ledigt skönt och bra! :O)

2011-03-20 @ 19:39:08
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0