Energi

Nu är vi äntligen hemma...

Allt är uppackat och tvättmaskinen går för fullt
I morgon ska jag jobba... Det känns inte så kul! Det är nu som jag har lite energi till övers att ta tag i saker, som röja i tvättstugan och i skrubben uppe.
Röja ur i Linneas garderob. Den kan ju jag använda nu när inte hon bor hemma
och flytta in bokhyllan som står i hallen till hennes rum.

Jag har dragit på sånt för jag tänkte att hon snart skulle dyka upp men man kan ju alltid flytta tillbaka grejerna :o)

Vi ska iaf hinna bygga ihop Billy som vi köpte åt Lovisa på Ikea Nu är hennes rum fit fore fight.
Vi skulle oxå behöva ett gäng med Billy till vardagsrummet men dörrarna var tyvärr slut så vi får ta det nästa gång!

Nu ska jag lägga in lite kort från jul och nyår, så jag kan lägga ut några till er :o)

Hej så lång sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0