Tornadovarning

Jag trodde att det skulle bli lugnt nu när semestern kom krypandes, men ack vad jag bedrog mej.
Ibland önskar jag att livet va lite lättare. Varför måste det va uppförsbacke och tornadovarning hela tiden.

I dag körde vi morr morr och min minsta ängel 16 år :o) till tåget för vidare transport via Arlanda till Rom där ska dom förlusta sej i 4 dagar tills dom kliver på lyxkryssaren och tar sej en 7 dagas i medelhavet. Avundsjuk...nääe inte jag då! :o)

Jag och min soulmate knölar in oss i bilen och drar neröver i morgon mot Gbg, midsommar och ACDC
Inte så dumt det heller ;o)
Nu ska vi äta sill och potatis dricka en nubbe och kanske äntligen få slappna av lite.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh så mysigtEn trevlig semester önskar jag er trots det dåliga vädret!

2009-06-17 @ 22:10:26
Postat av: cinis

Gnällpuppa! Jag får jobba jag på tillnycktringen å ta hand om dom som har haft lite fööör roligt...å du drar på ACDC. Men de e du värd, ha så kul å häng med mej å Maggan på yran när det är Death by april de skulle va så kul. Kram å ha en mysig semester..

2009-06-18 @ 19:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0