Semester tankar

Här vräääker formligen regnet ner och termometern står på 5 grader plus...Kul semesterväder...nääe inte värst..

Tony har åkt iväg med Linnéas pojkvän som precis har fått körkort och en skrutti bang bang bil av sin far.
Det va lite att fixa på bilen och då hoppade Tony in som ställföreträdande. Han är bra på det :o)

Själv sitter jag här och undrar om jag ska gräva mej in i tvättstugan och kanske försöka få någon ordning där. Eller kanske inte...

Kl. 15.30 kan ni skänka mej en tanke. Då har Lovisa lurat med mej på ett step int pass.
Det va flera månader sen sist. Tror ni jag överlever?

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hahaha.....nu var vi där igen då...Step int!

Gör inte det då!

( ja, jag lovar jag ska tänka på dig när jag sitter nersjunken i soffan, käkar godis och kollar på film)

2009-06-14 @ 14:42:54
Postat av: Anita

Du kommer nog att döden dö! Det hörs ju att det int är nåt att hålla på med - Step int! Våga vägra steppa! ;O)

2009-06-14 @ 20:49:24
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0