Babbel

Mitt hysteriskt onda knä har helt gått över. Bra!! men mycket underligt. Undra va det va? någon nerv i kläm kanske. Nåväl huvudsaken det blev bra

I dag blir det en laat lördag. Gubben min är på skoter tävling, Arctic cat cup, hela helgen och han har plockade bort julen nu i veckan när han va ledig så jag vet inte riktigt va jag ska hitta på!

Jag känner mej helt slut och urblåst efter att ha jobbat i 3 dagar hur ska detta gå hela våren :o/
Det är nog för att kroppen fick en chock när jag inte varvade upp, kanske därför som knät trilskades oxå, jaa så är det nog!

Fyy va bra jag är på att diagnostisera hahaha


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag känner mig oxå slut efter tre nästan fyra dagar utan snus! :O/

2009-01-10 @ 13:44:04
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0