Norrköping

Julen har firats i Norrköping!

Jag, Tony, Lovisa och mamma bor hos Linnéa och Björn i deras visserligen stora tvåa men ändock, liiite intensivt blir det om man säger så.
Men vad göra?! Linnéa jobbar hela julen så då fick vi ta släkten och vårat pick och pack och åka hit. En 75 mil så där :o)
Det är tur att Tony är logistiker, han är van att packa effektivt. När han stängde bakluckan på Saaben så fick vi stränga order att inte öppna föräns vi kom fram. När vi väl öppnade den så vällde allt ut som i en bättre skämtfilm Hahaha

I går firade vi jul! och det gick jättebra fast det inte fanns stolar till alla och inget mjöl till champinjonstuvningen :o) Alla blev mätta och glada och nöjda över paketen.

Jag är jätte nöjd över att få hålla om min stora ängel. Och att vi alla är tillsammans över julen

I morgon ska vi slåss med alla tokar på IKEA och på söndag gör vi stan eller tvärtom va nu som blir bäst
Hej och hå luden tå! :o)

GOD FORTSÄTTNING FRÅN oss på resande fot.

Kommentarer
Postat av: Maggan

God fortsättning på er med. Om ni har tid när ni åker tillbaks så fattar ni att ni får komma upp på en fika va? Jag lovar att höra telefonen den här gången :)

2009-12-26 @ 17:53:40
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Till Maggan

Okidoj :o)

2009-12-26 @ 20:02:14
Postat av: Anita

God fortsättning och Gott Nytt År! :O)

2009-12-28 @ 17:26:58
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0