Sponsor fest



Här sitter jag i arla morgonstund. Lördag och jag är uppe 07.00
Det blev ett sånt stök och rassel när resten av familjen skulle packa sej iväg på jobb så det va lönlöst att försöka sova. 
Snart ska jag sätta på kaffehurran och göra frukost tills min gubbe kommer hem, han skulle bara skjutsa dom dit.

Det var mycket trevligt i går god mat, läskande drycker och trevligt sällskap Serverat i mysig miljö i vip loungen
Straxt innan vi skulle gå hem så fick jag en nostalgi tripp som hette duga det kom en ur vårat gäng med en bricka lakrits shots hur längesen va inte det?  i början på 90? Gott som tusan va det i alla fall! jag lovar, men det blev bara en sen började äldsta dotterns kompisar välla in (det va 18 på Olles i går) och då tyckte vi att det va dax att gå :o)
Tack Team 62 och lycka till i vinter

Om ni vill se bilder så tror jag att Anita kommer att lägga ut några fiina på sin blogg Jamtlandspower

Kommentarer
Postat av: Maggan

Näää.....inte har hon lagt ut bilder inte. :(

2008-11-22 @ 11:01:17
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita

Det var kul igår! OCH nu har jag visst lagt ut bilder, har jobbat idag så det blev lite sent med blogandet!

2008-11-22 @ 15:58:02
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0