HETT,HETT,HETT

Ännu en het dag till ända! Vi håller oss inne och i skuggan. Baksidan på kvälls kvisten är helt underbart skugga och svalkande vindar. jag tror jag ska sova där i natt :o)
Jag  börjar faktiskt få lite ångest över att vi inte solar. Min lilla bränna försvinner väl.
Vi får ta oss en tripp ner till storsjön i morgon. Grannarna hade varit där i dag och det va faktiskt "varmt" i vattnet sååå det blir nog sol och bad i morgon :O)

Just nu håller Tony på som bäst med att rumstera om på kontoret vi hittade ett billigt hörndatabord på blocket så det blev lite ommöblering i värmen. Jag kanske ska gå och hjälpa han lite... eller så tar jag lite mer vin och sätter mej på baksidan och njuter av den svala brisen.
Svårt val :o) Va tycket ni?


Kommentarer
Postat av: Anita

Min man är nöjd med att jag inte möblerar om - sitt du med ditt vi och ha det.....:O)

2008-07-29 @ 22:25:32
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0