Hej hopp

Huvudet sitter kvar och följde med mej till jobbet idag till alla glada och trevliga och empatiska arbetskamrater som jag har.

Vi har nyss smällt i oss en fet mackidonkan och nu sitter jag här och undrar om jag ska orka lägga upp fötterna i soffan en sväng eller om jag ska sätta på en tvätt.....Det blir nog tvätten dessvärre.

Apropå tvätt
Min äldsta ängel (Linnéa 17) frågade mej häromdan om jag, Maigiz och jämtlands power tävlade om vem som tvättade, städade, lagade godast mat och promenerade mest. Det va det ända vi skrev om.. boooring

Jag fick lugnt förklara för henne - Men vännen vi tävlar ju inte. Det är ju det vi gör, det är våran fritid....mer eller mindre. Men väldigt mycket av fritiden går åt till det när man ska ha ett eget hushålle  Som Lotta på bråkmakar gatan skulle ha sagt!..Hemskt men sant :o)


Kommentarer
Postat av: Anita

Ja, eller hur!
Det är ju inte alla dagar man har någon ny kille att skriva om, eller nya kläder, eller nya juveler.....det är inte mycket kvar att skriva om efter, mat och tvätt och städ och träning.

2008-01-23 @ 00:37:50
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Maggan

Prexsis....vänta tills jag lever ett spännande pensionärsliv med resor och roliga bekantskaper och Linnepinne sitter där med 4 ungar, villa och hund. Gissa då vem som bloggar om det mest intressanta.....hihihi.

2008-01-23 @ 08:34:25
URL: http://www.maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0