En massa ord

I bland är det så seegt att komma på något vettigt att skriva om. Skriv bara nått totalt ovettigt då mässar min familj jaha ja! Så nu gör jag det . Skriver en massa strunt om ingenting. Fast det är ju att Blogga att skriva mycket om inget eller allt om nått.

I morgon har vi iaf bokat in oss på ett bodybalance pass. Skönt att komma i gång nu igen efter julen Tyvärr är inte Linnéa lika på nu när hon börjat lira innebandy igen. lite synd samtidigt som latmasken i mej tycker att det är ganska skönt  Men nu ska det bli av iaf!

Och ingen reklam har jag sett än! Mamma har sett, hon ringde och skrek i luren att vi var såå snyga :o) Å en massa andra har oxå sett snutten men jag lyckas alltid missa.

Kommentarer
Postat av: Anita

Lycka till med träningen!!

2008-01-13 @ 22:54:47
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Maggan

Ja, det var många ord.

2008-01-14 @ 19:40:47
URL: http://www.maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0