2008

Jaha då va det ett nytt år då 2008....08:ornas år..hi ha ho..vilket oootroligt roligt skämt av mej :o)

Bilder på våran nyårsafton kommer när jag kommer hem igen för jag glömde att ta med mig kortläsaren

God mat! Varmrätt + efterrätt masser med dryckjom och tokiga fulla karlar som sköt enorma fyrverkeripjäser samtidigt som vi skulle till. Lite farliga va dom men när jag hade fått ställt mej bakom en stor en (alltså en en ,ett träd) så var det vansinnigt vackert iaf :o)

I dag snöar det här i Örebro...tänk er ..jag måste nästan ta ett kort på det sen.
Hemma verkar det ha gått bra .Pratade med äldsta dottern i går när dom hade kommit hem och alla levde :o)
Det är ganska skönt när dom börjar växa upp och man kan lita på dom. Hon tyckter det är kul att ha eget hushålle som hon uttryckte sej. Taget från Lotta på bråkmakargatan

Den yngre sorten verkar oxå ha haft det bra....Även om det kanske skulle kunnat vara ännu bättre om vissa lärde sej vad måtta var.....och nu menar jag inte min dotter....Sånt är trist..

Kommentarer
Postat av: Anita

God fortsättning på 08 året då!

2008-01-01 @ 12:40:03
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Klas

Vad då skämt - har ni i Norrlands inland inte märkt att det är vårt (08:ornas) år i år - och varje år förresten.

2008-01-02 @ 20:08:38
Postat av: Nina

Till Klas..Överlöpare... :o)

2008-01-03 @ 09:41:05
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0