Laptop och regn

Nu har alla i familjen har en varsin dator. Min nya laptop har entrat våran lägenhet...den är sååå fin o:) Lite knöligt är det att fippla utan mus men det går ju att fixa. Och trådlöst internet fungerade oxå utan problem ehhh inte helt utan problem. Det är tur man har snälla vänner Tack så mycket för hjälpen Micke!! :o)
I bland har man tur. Eller är det skicklighet?


Nåväl, här öser regnet ner och jag har helt vänt på dygnet. Jag som brukar vakna runt 8.00 när jag är ledig sover och snarkar till 12 på dagarna helt otroligt. Måste nog ta mej i kragen och försöka komma igång med packningen igen. På torsdag åker mamsen och jag till Stockholm och då blir det ju inte så mycket packning för min del iaf.

image100

Kommentarer
Postat av: Maggan

Grattis till din nya dator.
Åker ni till Stockholm by train eller?
Om ni åker bil så kan ni väl titta in till mig på dit eller hemvägen.....please, please!!!
Kanske kunde man få bjuda på nå´t gott att äta å dricka.

2007-07-17 @ 19:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0