Mobil Deo

Hur många ägg ska man eller bör man äta när det är påsk? godis ägg räknas!
Mitt förslag är att man bör äta ett par kanske fem st , godis äggen inräknade, På hela helgen
Men man får säkert i sej närmare 50 eller kanske till och med 500 vad tror ni.. kan vara något att fundera på! Eller ska man kanske skita i det!?

I dag For vi en sväng ner på stan mest för att kika om det va öppet... å det va det..  :o)
Tog en kopp latte och en gomacka på ett trevligt fik med Tony. Härligt att bara få vara sig själv några dar.
I dag kommer mina vilddjur hem..härligt det oxå :o)

Va in en sväng in på Elgiganten. Vet ni vad jag hittade där
MOBIL DEO. Deodorant till mobilen.  Har ni varit med om något sådant. Inte jag!
Jag skrattade högt när jag såg den lilla deo flaskan i en korg mitt i butiken.
Mint, citron och apelsin doft ..såå chict!

Genast så kom det ett nitisk butiks biträde och informerade mej om att det har stått sååå mycket i tidningarna om dom stora bakterie härdarna som härjar på våra mobil telefoner. 
Så det va det deodoranten va till för ..att döda bakterier

Jag kör med den sprit jag har hemma det går precis lika bra. Kan ta  BACARDI RAZZ så luktar det lite hallon oxå.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Eller nyköping så doftar din telefon hostmedicin.....supernice!!!!

2007-04-08 @ 09:39:47
URL: http://maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0