Renovering

Varje gång jag har flyttat så har jag renoverat... 6ggr. hus och lägenheter. Det blir många tapetrullar.
Å nu är vi påt igen! Det är Lovisas sovrum som ska bli vårt. Ut med rosa och in med kommunal grått haha Det lät väl fint. Not! Men faktum jag tror det blir bra.
Man fastnar som för en färgkombination sen blir det de i alla rum. Lite trist faktiskt Kök, badrum, sovrum.
Grått svart å vitt. Sen kan man klicka dit lite färg på gardiner eller va man vill å lätt är det att byta Jaa ganska bra färgkombo. Faktiskt!

Som allt ek som vi har överallt! Nu när vi äntligen fått till det överallt efter x- års grejande så vill jag byta ut all ek.
Här kommer iaf en bild på renoveringen


Kommentarer
Postat av: Anita

Lycka till med renoveringen....vi ska snart till med köket Gruvar mig å det grövsta!

2013-05-28 @ 08:14:30
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0