Lite bilder


Lite skiit

I dag är det torsdag och i morgon är det freeeda Wooohooo! Och Valborgsmässoafton
 
Här på Anaris har vi BF hihi Så vi tänkte vara lite busiga och packa upp utemöblerna och pröva grillen! Dricka ett glas vin och köra fredagsleken vem somnar först! Jag är hitintills en oslagbar champion på just den leken :o)

Jag har inte fått bilderna från helgen av Lovisa än men jag lägger ut några så fort det bara går

Hej hopp sockertopp!

Här!

Maggan har lagt upp lite fina bilder från helgen på sin blogg!

Klicka här!

Kolla in dom!


Heijme

Nu är "ma heijme" Guu va trött jag är gahhh! men det va det värt.

Bounce va sååå helgrymt bra!
Ja grina, Lovis grina, Maggan grina och Linnéa gren oxå en skvätt både av ren och skär lycka över att få vara där och för att dom ska sluta som grupp! + Bara helt enkelt för att det va så jäkla bra! :o)
Dom fortsätter säkert att koreografera andra dansare så vi får nog se lika spektakulära föreställningar igen och igen och igen Hoppas jag! :o)

Mycket bra! Otrolig stämmning och det bästa sällskapet man kan ha!
Det kan inte bli så mycket bättre än så!

Tack så jätte mycket Maddan för att vi fick bo hos dej :o) PÖSS!!!

Bilder kommer lite senare när jag inte ser i kors.

Nu fär ma :o)

Mot Uppsala/Stockholm och Bounce Jiiihaaaa :o) :o) :o)



Klicka på bilden!


:o) :o) :o)

Nu är jag ledig i fyra dagar :o)
Jag har tagit semester i två dagar för att få tid att umgås riktigt ordentligt med min äldsta dotter. 
Så nu har jag tvingat henne att vara med sin gamla mor heeeela dagen hehe. Om hon nu vaknar vill säga :o)

Och i morgon åker vi till Uppsala för att på lördag frotera oss i Stockholm och på Globen med Bounce :o) :o) :o)
Det ska bli såå häftigt.
Och det ska bli såå kul att få träffa min älsta och närmaste vän Maggan igen :o)

Bara kul på G men först lite kaffe!


Gonatt...

Det här har jag aldrig skrivit i min blogg förut (eehhh joo) men jag är faktiskt helt slut som artist.
Har någon nått bra uppåtchack att rekomendera Jag vill definitivt vara helskärpt till helgen juuu

Pjuuhh!!


Helgens bravader

Jag har ont i min rumpa efter att suttit på en träbänk utan ryggstöd i en gymnastikhall från 08.00 till 21.00 i går lördag.
13 timmar AJ! Den känns som ett stort blåmärke!
 
Vi, Lovisa och jag + ett gäng dansare tog nattåget ner på fredagskväll.
Pendeln från centralen till Järfälla
Lovisa dansade som en gud och jag skrek som en tok hela dan. Inga pokaler dock denna gång. 
Sen tog vi pendeln tillbaka till centralstationen och efter en del stök och ett par Pizza hut bitar kom vi på natt tåget 23.50 och kom hem i morse kl 06.58

Pjuh Intensivt!!!

Lite dyrare med tåg men klart bättre än att sätta sej i en buss och gnussa rumpan lite till, en ca 60 mil så där. nu kunde jag stäcka ut mej och till och med somna till en sväng :o)
 
Visste ni förresten att man måste checka in när man ska åka nattåget Stockholm - Åre Storlien ??? Jag hade ingen aning Checka in till Tåget. Jaa jag säger då det!
Dåde Dåde!

I dag har det mesta gått i ultrarapid....Trött och slut...  Nu ska jag åla mej upp för trappan tror jag och ner i sängen innan jag får ett G avtryck i pannan

Sesibå!
Pöss pöss

kramas



Hugs_kisses.gif Hugs_kisses image by merrianne_photos
Hugs.gif Hugs image by Z_Hasnain_2007


En helt vanlig dag

Tisdag en helt vanlig tisdag fast egentligen inte!

Kliva upp!
Göra sej iordning
Åka till jobbet
Jobba...jobba...jobba
Slippa jobba över :o)
Wooohoo!
Åka hem
Laga middag
Fastna här en sväng
sen
lite senare
ska vi hämta Linnéa på tåget
:o) :o) :o)

Det är 107 dagar sen vi sågs sist
Jag längtar efter att få hålla om min unge

Kan ni förstå de...


I morgon

I morgon kommer alla mina hjärtan sova under samma tak! :o)

Min modiga utvandrare kommer hem på visit. Det ska bli såå skönt att få hålla om henne!


Anna 30 år gammal...

Så här går det till när Anna blir tant!

Irene, jag och Linda kidnappade våran minisyster och åkte på spa sen for vi vidare och mötte upp med familj och vänner och åt en vansinnigt god spansk buffé på Plaza med tillhörande party party!

En riktigt bra dag heltenkelt :o)

Bildbevis!
                                          

Våren är här :o)

Snön har nyss försvunnit från platsen där jag satt lökarna i höstas och tulpanerna tittar redan upp!

Våren är stark! :o)   Klickbar bild


Visdomsord :o)

Snälla flickor får ont i huvudet i sängkammaren
Grymma tjejer får ont i huvudet av sänggaveln




Family

Jag har gått och kärat ner mej i väggord!
Det är sååå jäkla snyggt! Jag skulle kunna köpa hjäl mej, men vittsen försvinner liksom lite om man ordar ner alla rum :O)

Så jag har begränsat mej till vardagsrummet och köket..... än så länge hehe
Orden/bokstäverna finns i alla möjliga storlekar och med olika vishetsgrad
I köket ska jag sätta upp Bon Apetit
Och
Ovanför soffan har jag satt upp dom här visa orden
FAMILIES ARE FOREVER



Visst blir man glad! :o)


Back in business

Jobba jobba jobba..... SUCK!

Härliga lata påskdagar

Här kommmer lite fler kort på våran soliga Påskhelg

Påsk middag med jansson och en massa Kaka kaka :o)


En härlig söndag under solens sken i badhusparken









Åre

Här kommer en massa underbara bilder på en underbar dag på Åreskutans topp!


Vi som var med!
Jag Tony och våra långväga vänner Ingela och Staffan
 

I ett helt makalöst väder tog vi kabinbanan upp på Åreskutans topp. Det är nästan så man får ont i själen när man inser hur vackert Jämtland är.

                                   


Nu fär ma girls...




RSS 2.0