Nu så!

Sista måltiden innan julledigt i 16 dagar, hur skönt ska inte de bli :)
Å köket är klart så nu kan vi börja laga mat.
Här kommer några bilder.
Sååå fiiint så och framförallt skööönt!

🎅


Förjulis

I går var vi till Anita och Pelle på jul öppethus. Mycket trevligt och mycket gott. Vi åkte lite hem ganska tidigt för att vi skulle hinna klart med köket.
Men efter ett par öl skinka och Jansons så orkade vi inte fixa...
Vi skulle stannat! Men det är ju lätt att vara efterklok!

Vi är iaf i stort sett klar :))
Nu väntar vi bara på pappa som ska sätta in lite kontakter.
Sen sätter vi dit fläkten å vipps är det färdigt.
Något som vi trodde skulle bli klart på en helg tog en månad!

Lite bilder från i går


Snart så

Nu är det bara en vecka kvar till julafton.....
Jag har inte äns köpt hälften av det jag har planerat att köpa. jag vet inte vad jag ska köpa heller, jag vill ju att det ska bli bäst..nåja bra blir det nog iaf
 
Vi spikar och hamrar och bygger ett kök. Så kom vi på att vi måste måla och då stannade allt upp.
Det finns inget så tråkigt som att se på när färg torkar, eller hur?
 
I morgon blir det lite förjul hos Anita det ska bli jätte mysigt :o) Skönt med ett avbrott i allt fixande...fast jag måste motvilligt erkänna att Tony fixar mest. Men han gör det bra. Det blir en jäkla skillnad. så fint så fint :o)
Jag tror det blir klart i helgen då kan jag lägga ut lite kort kanske för den som är nyfiken... ni som jag inte vet vilka det är. Ni som brukar kika in här i mitt liv i bland.
 
Nääe...Jag känner mej mest trött....mest hela tiden....Jag är för fet!...  nu ska jag fisa ihop i soffan
 
Hej så lång så läng
 

Ensam

Det är alldeles tyst här. Nu över lunchen så är jag själv på hela plejset
Den medhavda korvstronanofen tog fort slut.
I går låg jag med huvudvärken från helvetet hela dan.
Men jag skulle ju på dansuppvisning på kvällen så det var bara att packa ner kräkspåsen i väskan och ge sej iväg. Vilda hästar skulle inte kunna hålla mej ifrån det.
Lovisa var med i 13 nr och hade koreograferat ett par till och hon va bäst i år igen. Skälvklart! Va trodde ni?! :))

Jag kräktes inte! För den som ville veta.

Som det ser ut nu så blir nog dansuppvisningen till våren den sista. Jag kan grina bara jag tänker på det.
Att gå på uppvisningarna är ett andningshål i mitt liv.
Man får upp hoppet igen att allt är möjligt. Framtiden är oändlig, och man får skratta och gråta och känna.

Jag vet inte hur jag ska överleva utan.

Jag får väl börja dansa själv! Dom ska faktiskt starta en 30+ grupp. Jaa då får jag ju iaf skratta :)) och känna! Träningsvärk :))



RSS 2.0