Pjuuuhh

Jag kommer allvarligt att dö i sommar! Jag kommer att svettas ihjäl bara så ni vet!
Ligger i sängen och kan inte sova fast jag är så trött så jag kräks. Jag kan inte andas när det är så här varmt...
Det blir så tvärt varmt här i min del av landet. Kroppen hinner inte med!
Jag skyller på det! För inte är det väll tantsjukan inte näää!
Nästa vecka blir det hårdrock för hela slanten. Nästan så jag hoppas att det inte blir så fint väder.
Äsch jag får väl kompensera med öl kanske :))
Öl och en stor rollon!
Sov så gott då ni som kan!!


Sommar

Sitter på jobbet å ska snart gå hem!
Alla andra har gått, det är bara jag kvar!
Solen strålar ute!
Värmen och sommaren har kommit i ett naffs.
Ena dagen vinter andra vår och tredje sommar. Det är Jämtland de! :))


Renovering

Varje gång jag har flyttat så har jag renoverat... 6ggr. hus och lägenheter. Det blir många tapetrullar.
Å nu är vi påt igen! Det är Lovisas sovrum som ska bli vårt. Ut med rosa och in med kommunal grått haha Det lät väl fint. Not! Men faktum jag tror det blir bra.
Man fastnar som för en färgkombination sen blir det de i alla rum. Lite trist faktiskt Kök, badrum, sovrum.
Grått svart å vitt. Sen kan man klicka dit lite färg på gardiner eller va man vill å lätt är det att byta Jaa ganska bra färgkombo. Faktiskt!

Som allt ek som vi har överallt! Nu när vi äntligen fått till det överallt efter x- års grejande så vill jag byta ut all ek.
Här kommer iaf en bild på renoveringen


Somna sent vakna tidigt

Jag är trött... Men gå och lägg dej då! Säger du!
Men jag är Inge trött!

Jag tänkte fixa och trixa ute med trädgårdsarbete i dag men naturligtvis regnar de...
Jag har inte gjort ett pink ute på grund av att jag har varit sjuk.
Å jag som brukar vara först på gården med att få blommor i krukor och ställa fram trädgårdsmöblerma
Ja ja även solen har sina fläckar :))

Vi tänkte även börja med sovrummet. Som vi får "tillbaka" nu när Lovisa flyttat!
Tapeter å lite fix
Men gubbstrutten ligger däckad i min styggförkylning så vi får se hur det blir med de!

Thats My life girls! "Snäpp" right now! 07.05 en torsdags morgon!

Inte så upphetsande! Men mitt! :)


Nästan döende

Jag hostar och kraxar och kan varken prata eller andas
Jaha det är så här jag kommer att dö... I en förkylning.
Värst är att hela andningsorganet har svultit igen så det mest piper...
Och i dag kom snoret och täpper naturligtvis igen lite till.
Jag bara måste få klaga lite
Just nu är det jätte jätte synd om mej juuh
Snörvel och out!


RSS 2.0