Mitt i julen!

Hämtade Linnea på flyget i lördags 
Hålla om! :)) Få vara nära!  Prata om allt och ingenting i flera timmar. 
Julfest hos Anita å Pelle med över 40 gäster. Jätte roligt att få träffa vänner som man inte sett på ert par år! Tjejerna tyckte oxå det var roligt! Vuxenpoäng! 
Nästa dag förjulis med systrar och familj
Få rå om mina tjejer och skämma bort dom lite det är det som känns bäst av allt under hela julen. 
Bra julafton fast jag glömde sätta på potatisen. Alla verkade nöjda! 
Utekväll på juldagen med min bästis Maggan sen  40 år tillbaka! Mycket trevligt! :)
Bio med hela familjen! 
Kolla in utbudet på mellandagsrean. Det blev bl.a. En täckkjol Lite tantvarning kanske? 
Så mycket hemmamyslugn som vi bara hinner och kan. 
I kväll blir det middag hos pappa 
Och till nyår kommer Tonys bror med familj! Vi blir tio totalt! Handla mat och dryck till det får bli måndagens bekymmer! Jag har fördelat matstöket på tjejerna och min mamma . 
Linnea tar förrätten. Mamma (och jag får väl också hjälpa till kan jag tänka mej)  tar huvudrätten och Lovisa fixar erfterrätt. 
Nääe det här går inte upp ur sängen och på nästa julmys!!
Hoppas ni har en lika bra jul som jag!










Kommentarer
Postat av: Anita

Kul att ni kom på julfesten....och en sån krogrunda det blev på juldagen! ;O)

2014-01-13 @ 16:36:43
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Nina

Jaa det var skitkul! Tack som faan! :)) kram

2014-01-17 @ 21:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0