Jaha!!!

Sitter och tittar på en massa gamla kort från i år och försöker komma på om håret var bättre långt! Men nääe! Det är definitivt inte mitt korta hår som är problemet. Det är skitsnyggt! Det är huvudet som det sitter på! 
Jag är för fet! Så är det! Det går inte att komma undan! 
Faan! 
Kan inte nån bara komma på ett bra piller som vaporiserar kroppsfett! 
Suck! Jag vill INTE banta
Så jäkla tröttsamt! 
Kan ni känna igen känslan när man måste göra något som man inte för allt smör i Småland vill. 
Det är inte kul! 
Kan inte nån komma och omprogrammera min hjärna. Tack jag skulle va så tacksam! 
Nu har jag iallafall fått spy ur mej lite här! 
Inte blir jag smalare av de men min hjärna kanske programmeras om... Lite om jag skriver ner mina tankar
Va tror ni? 



Kommentarer
Postat av: Anita

Låt bli att banta...inte bra å inte kul! Ät vanlig mat å rör på dej...finns inga genvägar tyvärr! <3

2013-12-18 @ 17:34:19
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Nina

Ja vet ! :((

2013-12-18 @ 21:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0