Surtuppa

Jag hatar att packa
För det första så är naturligtvis allt jag ska ha med mej smutsigt.
Å jag är skit trött!
Så är de den tiden i månaden och jag känner mej lite fetare än vanligt.
Den här ggn har jag iaf kläder. Så många så det blir svårt att välja. Aldrig får det vara bra...

Dessutom ska jag på mammografi i morgon... Det gör ont! Usch vill inte!

Inte hinner jag det jag vill på kvällarna heller. Å här ser det ut som om en tromb gått genom huset. Suck!

Jag har Masser kvar.. Det blev mörkt innan jag han fil i hop ute.. Fuck! Jag ska ju hämta rönn och enris..
Halvklart.. Allting är halvklart i det här hushållet
Å i morgon åker jag på regionsmöte med jobbet i två dagar.. Jag har inte tid med de!
Suck!


Kommentarer
Postat av: Anita

Eländes eländes elände..!....hoppas att du får det bra på din resa i alla fall!

2012-09-24 @ 21:01:35
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0