Mode blogg 40+

Efter jobbet har jag rekat i affärer som vanligt innan Tony kommer och hämtar upp mej.
Och i går bestämmde jag mej för en "ansamble"
 
Vinrött och cerisrosa snyggt och höst tänkte jag och drog på ett extra kol efter jobbet i går och hittade det jag sökte på en halvtimme. jag hade ju rekat :o)
 
Stickad vinröd tröja och örhänge -kappahl, cerisrosa linne- zizzi, och halsduk Accent
jag hade kollat in en halsduk på kappahl men den blev aldeles för ljusrosa så jag småsprang i på alla affärer som jag kunnde tänka mej hade halsduk å så hittade jag en perfekt på Accent.
Pjuuhhh!!
 
Guu! Hahaha Jag kanske skulle bli personlig shoppare. Är det någon som skulle vilja anlita mej ???
 :o))))
 
Sen har jag kollat in ett par tigts på Cellbes som jag kanske måste köpa... till tröjan.. frågan är om dom passar ihop med halsduken...hmmm..
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Snyggt! Jag skall också handla nytt när jag gått ner till 80 ;)

2012-09-02 @ 17:22:42
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Nina

Om jag ska vänta till 80 så får jag aldrig nå nytt...

2012-09-02 @ 23:24:44
Postat av: Anita

Jätte snyggt....du kan få följa med mej som smakråd när som haver! ;O)

2012-09-03 @ 10:49:45
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0