Helt ostrukturerat!

Har lunch och det är fredag..

Undra om vi ska ta tag i saken och börja riva i köket i helgen. Vi måste ju göra det nån gång...

Jag har varit dyngförkyld i veckan men nu har jag återvänt från dom döda och är tillbaka på jobbet

Jag och mamma va på 10 års kalas hos Zizzi :)) och shoppade loss rejält - helt galet
Bilder på det kommer ..

Det känns som jag inte vill blogga längre.
Jag kanske ska göra som Linnea lägga lösen ...

Nääe nu är det dags att ta tag i pappershögen så jag får gå hem någon gång..

Hej så lång så läng!


Kommentarer
Postat av: Anita

Knäppis...klart att du ska blogga! Jag vill ju läsa...ut med bilderna på dina nya kläder nu! <3

2012-09-24 @ 20:59:07
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0