Host och krax

Har ni någon gång slipat väggarna innan ni ska tapetsera om så vet ni vad jag pratar om när jag säger att det känns som om lungorna och hela andnings systemet klibbat ihop

Jag har stora funderingar på vad som flyger runt i luften när dom river mittemot

Vi kraxar. ögonen rinner och en person dom arbetar här blir så allergisk så hon kan inte vara här längre. Så något mysigt är det ju!

Vi har kontaktat dom vi kan och ska kontakta för att påtala att vi inte mår bra men dom säger att det inte är farligt och att bi inte kommer att gå några men.
Men man kan ju bara tänka sej.
När det brann så vräkte dom på vatten på huset i tre dagar. Sen har det stått i två år och gonat till sej. Jag är fullständigt övertygad att det finns en mögelspor eller två i det där hundraåriga fuktskadade brandvraket

Så nu hoppas jag att dom river skiten fort..... Innan jag möglar ihop och trillar av pinn!'
Huvva!


Kommentarer
Postat av: Anita

Hugaligen....inte kul! Tejpa för fönstret med ett lakan!!:O/

2012-11-14 @ 14:16:09
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0