Lördagsmorgon

Vaknar 07.10 Inte så konstigt med tanke på att jag somnade vid halv nio i går i soffan! Skyll dej själv liksom!

Solen kikar fram i bland bakom molnen men det blåser stormvindar.
I dag är det gårdsstädning. Jag tror jag får ta pälsen om jag inte ska frysa ihjäl i dag...
Snyggt att stå och kratta och plocka skräp i pälsen hahaha
Undra om dom skulle tycka att jag va högfärdig :)
Eller inte dom flesta känner ju mej och vet att jag kan vara lite udda i bland

Hahaha är jag den tokiga katt kvinnan på min gåd. Fast vi har ju ingen katt. Jag är den tokiga kattkvinnan utan katt :)

Jaha jag som skulle behöva röja ihop här hemma.
Jag får ju finfrämmande nästa helg :)
Rulla fram rödamattan och löva ingången. Tyvärr finns det inga löv på träden än!
Linnea har iaf lovat att ta med sej ett träd eller två från sth. Om inte löven kommit fram till studenten om fyra veckor

Nu försvann solen helt. Jag kommer att frysa ihjäl i dag. Jag vill inte kratta gård... Suck!

Nääe lite kaffe på det här så...


Kommentarer
Postat av: Maggan

Haha...det låter bra. Finfrämmande, jo man tackar :)

Städa på du, jag är ju s¨å noga med sån´t. Att det ska va nystädat när jag kommer.....o ja!

2012-05-12 @ 10:31:47
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Anita

Det är kallt som faaan ute kan jag lova!

2012-05-12 @ 11:50:18
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0