To do!

Nu är vi hemma igen efter allt jul och nyårsfirande runt om i sverige.
Borta mycket bra men hemma bäst! :o)

Jag är ledig hela veckan och har masser som jag skulle gjort men inte gör..Livet är som vanligt även 2012

Plocka bort julen
Stoppa in det sista i badrumsskåpen
Ta kort på badrumsunderverket och lägga ut lite kort till nyfikna
Städa....
Sätta i hop billybokhyllan som vi köpte

Jag håller ju sakta men säkert på att byta ut allt i vardagsrummet... men nu innan jag äns är färdig har jag kommit på andra tankar om vardagsrumsmöbler.... typisk

Vill ni se? dom här vill jag ha
Näähee!!! dom finns inte på nätet...än...
Valnöt va det iaf och skåpdörrarna var blanka såå snyggt..vill ha suck!
Nåja back to the list

Pocka ur allt i det gamla skåpet och häva in allt i det nya
Måste nog göra en rokad- badrumsskåp uppe VS badrumsskåp nere
Röja i hop i tvättstugan
Tvätta
Handla
Få i hop en suverän middag
Lata mej...viktigt!

Va tror ni??? Hinner jag med allt? :o)

Kommentarer
Postat av: sambon

billy bokhyllan är redan ihopsatt!

och 1 tvätt ligger i maskinen!

2012-01-04 @ 14:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0