Snart så

Nu är det bara en vecka kvar till julafton.....
Jag har inte äns köpt hälften av det jag har planerat att köpa. jag vet inte vad jag ska köpa heller, jag vill ju att det ska bli bäst..nåja bra blir det nog iaf
 
Vi spikar och hamrar och bygger ett kök. Så kom vi på att vi måste måla och då stannade allt upp.
Det finns inget så tråkigt som att se på när färg torkar, eller hur?
 
I morgon blir det lite förjul hos Anita det ska bli jätte mysigt :o) Skönt med ett avbrott i allt fixande...fast jag måste motvilligt erkänna att Tony fixar mest. Men han gör det bra. Det blir en jäkla skillnad. så fint så fint :o)
Jag tror det blir klart i helgen då kan jag lägga ut lite kort kanske för den som är nyfiken... ni som jag inte vet vilka det är. Ni som brukar kika in här i mitt liv i bland.
 
Nääe...Jag känner mej mest trött....mest hela tiden....Jag är för fet!...  nu ska jag fisa ihop i soffan
 
Hej så lång så läng
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag tittar in då och då men du uppdaterar ju adeles för sällan. Tycker om dig tjockis! Ja, jag vill se bilder på köket.

2012-12-15 @ 11:10:29
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0