Arbetsmiljö

I dag har jag varit på arbetsmiljö seminarium. Det var arbetsmiljöverket som bjöd in, Fint värre!

Jag medverkade i egenskap av skyddsombud eller som det så fint heter nu arbetsmiljöombud!

Jag trodde det skulle bli en sittaochlyssnapåentråkiggubbe dag men det var en riktigt givande dag med masser med livgivande diskussioner.

Jätte intressant att få höra vad andra branscher har för problem och hur dom tacklar olika sittuationer 
Vi var arbetstagare från dom mest olika arbetsplatser, allt från tiger skötare till sopgubbar, elektriker till lärare, barnmorskor och begravningsentreprenörer

Mycket bra! Det som är trist när man är den enda som går på kurs från sin arbetsplats så mottages det inte så väl när man jätte taggad kommer tillbaka och vill ändra på både det ena och det andra.. Jag har som inte vind i ryggen så att säga.

Men man får se det så, Jag har lärt mej masser och kan säkert applicera det i sammanhang som mina co-workers inte har en aaaning om ...hehe jag får smygrörarunt lite där det bäst behövs :o)

Och jag är definitivt lite klokare än vad jag var innan!

Kommentarer
Postat av: Anita

Kul med lyckade utbildningsdagar! :O)

2011-11-02 @ 21:16:11
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0