jippi

Hej everyhopa!

Jag vet att jag är dålig på att blogga nuförtiden men det har sina randiga och rutiga skäl
Nåväl..

Vad har hänt sen sist.....inte mycket tyvärr!
Jag har sytt upp nya gardiner till vardagsrummet, jobbat, sovit och jobbat..och....ja..jobbat...

det va det.. kul liv!

Jag längtar efter sommar nu!
Sol, grilla, Vara ute!
Sitta på baksidan och känna hur solen värmer tåna medans öronen fylls av fågelsång, kunna ha altandörren öppen hela dagen, andas

Men först ska det bli Påsk!
Dit längtar jag oxå, dels för att jag ska förhoppningsvis få vara ledig några dagar och för att vi får främmande. Men mest längtar jag tills jag får hålla om min unge igen mitt äldsta hjärta :o)

I morgon ska jag och Lovis äta fiskbullar för Tony är på resande fot några dar hehe Det har ju sina fördelar med att gubben är borta någon gång ibland :o)

Livet leker Wooohoo!!!





Kommentarer
Postat av: Anita

Jag längtar oxå till sommaren!

2011-03-14 @ 11:06:39
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Men allra först så ska vi på Nostalgi afton :)

Köper du biljetter? så får du pengar när jag kommer upp.

2011-03-14 @ 15:36:45
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0