Nyårsbilden

Här kommer det enda kortet som vi tog på Nyårsafton. hahaha 

Vi hade tydligen fullt upp med annat! God mat, goda drycker, champagne, många skratt och livliga samtal :o)
Det är alltid så fint och genomtänkt när mamma har middag. Man får känna sej som prinsessan på slottet,
Fint porslin, tjusiga dukningar, lyxig mat och dryck! Jätte kul tycker jag! Hon kan verkligen få sina gäster att känna sej speciella! myyysigt!

Som det nyåret när hon skulle vara barnvakt till mina tjejer 5 och 8 år tror jag dom var. Hon och hennes man öppnade i långklänning och frack och hade en jätte tjusig tre rätters middag för mina storögda änglar dom fick verkligen känna sej som prinsessor den kvällen. :o) Så ska jag oxå göra om jag får vara barnvakt till mina framtida barnbarn någon framtida nyårsafton  

Halv tre mötte vi Lovisa på stan och tog sista nattbussen hem som alla andra tonåringar, Det kan oxå bero på att det var hopplöst att få tag i en taxi
 
Här kommer kortet, det är på min Mamma som oxå har bemärkelsedag den sista dagen på året!
Pöss till mamma :o)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Kul! Kan inte du be henne att bjuda oss nästa gång jag kommer upp ;)

2011-01-02 @ 19:57:35
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Nina

Kan ja la! :o)

2011-01-02 @ 19:59:03
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

Sån var min mamma oxå - duka fint och god mat! :O)

2011-01-03 @ 20:17:37
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0