Facebook VS Bloggen

Facebook tar över bloggandet...

Det är inte samma sak men det är roligare att hänga där och man får omedelbar respons på det man skriver.
Jag skriver små korta snuttiruttar och kan läsa vad alla andra har för sej.

Men det kan bli ganska glättigt, tillkonstlat liksom!
 
Jag kan bli så iriterad på alla överdrivna inlägg - min bästaste bla.bla.bla 
vad betyder det?
Bästaste? är alla andra idioter eller?

Eller när man skriver såå överdrivet hela tiden om sina nära och kära - min underbara vackraste älskling. Min sötaste lilla gos gos :oP
Varför måste man skriva så på facebook? För att överbevisa för alla sina vänner att man har ett sååå fantastiskt förhållande...hmmm.. Eller kanske för sej själv!! 

Jag tycker det blir skitkonstigt... Hur underbart kan det bli liksom?

Jag vet inte jag kanske har fel... Jag har ett jätte bra förhållande med en underbar man. Men jag har inget behov av att basunera ut det varje gång jag skriver om eller med han

I så fall ska man skriva något som kommer från hjärtat inte bara en massa ordbajseri!

Tänk er!

Om jag skulle ropa på Tony - gullsöt älsklingen min hoho Puss puss puss!
Helst ska man gå upp i falsett på slutet oxå

Blää! inte romantiskt och äkta för fem öre!

Om man istället går fram till sin man IRL, drar händerna genom hans hår, ner över nacken vänder försiktigt på hans huvud och tittar in i hans varma ögon!... Ler lite och säger -jag älskar dej vännen..... masser... det är kärlek det!


Nåja tycker jag iaf men nu är det ju min blogg det här!!! :o)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag och Jonny pratar alltid så med varandra här hemma :) Min bästaste Jonny god morgon. Snutti gull!

2011-12-12 @ 07:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0