Onsdag

Hej alla glada i går somnade jag 20.00 är det normalt kanske? Näääe! Men jag har nog en förklaring har man reumatiskt så är man trött trött och trött å det är ju jag...jämt!


Nåväl jag ska iaf tillbaka till farbror doktoren på måndag och ta lite mer prover så får vi väl se..

Annars va har hänt annars ...jaa inte mycket!
Äter sover och skiter som vilken förtiåring som helst :o) Men i kväll blir det TV4 maraton, som alltid på onsdagar, Med början med halv åtta hos mej! De e ett bra program!

Maggan! hörru! Du måste ju anmäla dej nu din lilla fegis. Du skulle passa såååå jäkla bra i det programmet! Det vet du! :o)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Nääää, jag vill inte vara med å bli dissad av nån 60 årig gubbe bara för att min harico vert inte är al dente. Dessutom, fatta vad jag måste städa innan tv får komma hem till mig :)

2010-09-29 @ 21:27:06
Postat av: Johan

Tur att jag lånar Tony så du får bestämma över tv-kontrollen va?

2010-09-29 @ 22:10:22
Postat av: Anita

Meeen - är det konstaterat att du har reumatisk värk? Vad trist i så fall! Jag har oxå ont över allt, mina fingrar har tom börjat krokna...! - men provet visade ingenting....

2010-09-30 @ 08:59:33
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0