Omstrukturering

I dag måste vi ta tag i höströjningen. Blommorna ser för sorgliga ut. pust stön och stånk!
 
Jag har helt stannat av i min iver och håller på att gruppera om... Det känns så..  Bara jag fått ordning på allt och förkylningen vill släppa taget så ska jag ta tag i allt annat.

Jag har lixom landat på ärslet... duns.. jahaja..okej...och nu måste jag komma på hur jag bäst reser mej upp igen.
Det är inte så att jag mår dåligt eller är ledsen, kanske lite shockad, jaa! Fast egentligen inte!

Dom (läkarna) håller på att fnula på om jag har något reumatiskt.

Det kräver lite omplanering i hjärnan. samtidigt som jag har kommit in i en ahha fas, nu förstår jag!

Och är det inte det så förstår jag inte alls hahaha :o)

Nåväl vi får väl se hur det går!

Jag kanske måste kasta bort mina sorgliga blommor iaf.... 
Å hej å hå  Å hej å hå! Lyft på ärslet!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Ååå, hej å hå!

2010-09-12 @ 14:40:58
Postat av: Anita

Ja ibland får man sparka sig själv i baken! Puss!:O)

2010-09-13 @ 16:58:14
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anita

Jaaa - vi kanske ses ikväll! :O)

2010-09-14 @ 16:54:10
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Kudden var shiiiit shöööön!!! som vi säger i Norrland.

Skynda dig att köpa innan de kostar 600/st igen. Jalla Jalla!

2010-09-14 @ 21:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0