Livstid

I dag har vi firat av en pensionär på mitt jobb..
Som det stod på kortet, Hon har gått i passion :o)
Tänk dej att du aldrig ska gå till jobbet nå mer. Att kunna ta sovmorgon varje dag. Göra det man vill inte det man måste. Semester och helg varje dag!

Konstigt!
Det måste kännas jätte konstigt..jätte skönt och jätte konstigt.
Tänk dej att bara ha slutet kvar!

Jag har iaf. 21 år kvar.. huuu va länge det kändes samtidigt som dom senaste 5 åren har gått vansinningt fort

Det är faktiskt så att det går fortare och fortare ju äldre man blir. veckorna bara swichar förbi och helgerna märker jag knappt. Tänk hur ska det bli när man blir pancho! hur ska man hinna leva
Fast det är kanske då det saktar ner igen :o)

Kommentarer
Postat av: Maggan

21 år till pension. Fy faan va vi e gamla :)

2010-09-08 @ 21:20:31
Postat av: Anita

Dom höjer ju pensionsåldern hela tiden så hur kan ni veta när ni blir pensinärer? Jag tror att jag vill gå i pension redan om 5 år....om ekonomin tillåter! ;O)

2010-09-09 @ 08:38:17
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0