En fråga

Varför när man är 43 år kan man inte ta tag i sitt liv?


Kommentarer
Postat av: Anita

Skriv en lista på vad du vill förändra och sen börjar du i det lilla. Förändra det som går lätt att förändra först - så får du styrka att förändra svårare saker senare. Förändring är bra - Lycka till!

2010-10-14 @ 08:10:50
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Att förändra ett beteende är bland det svåraste en människa kan göra. Beteenden är så djupt rotade att det kan vara näst intill omöjligt att förändra dem. Men om man verkligen vill/måste så går det ju förstås. Jag håller på med en förändring nu genom att börja träna. Att tänka varje gång jag går dit: "Detta är ingenting som jag bara ska göra nu i några månader, detta ska jag göra i resten av mitt liv". Det känns jobbigt men jag hoppas att det kommer att gå lättare och lättare.

2010-10-14 @ 20:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0