Allahelgon

Vi har en jätte fin tradition i min familj.
Alla som är hemma och kan,
följer med och tänder ljus för våra nära och kära som inte är med oss längre.

Vi tycker lika mycket om det allihop.
Det är vackert på kyrkogårdarna i kväll!

Vi tänder ett ljus för min farmor på Frösön
och ett för mommaMaj och K-E på kyrkogården här i stan.
Jag brukar alltid vinka lite när jag går förbi min bästis familjegrav
och ägna dom en tanke.

Jag tycker om kyrkogårdar! Man blir lugn och fridfull.
Speciellt en kväll som denna.

puss från mej!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag saknar att kunna gå till graven :(

2010-11-07 @ 11:31:23
Postat av: Nina

Jag hälsade från dej när jag gick förbi :o)

2010-11-07 @ 16:08:12
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0